reklama

Lukas Travel Ltd.

Jak jsem pozval pulku Cech… a prijel jen jeden Fin

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Prestehoval jsem se do Edinburghu a najednou dostal prilezitost si zvat do sveho bytu navstevy, ktere se muzou vyspat ve dvou malinkatych loznicich, byl jsem nadsenim bez sebe. Tohle jsem chtel v Londyne udelat uz davno – pozvat vsechny mozny znamy, aby se podivali za malou louzi – ale nemohl jsem, protoze v predrazenym Londyne jsem byl rad za malou mistnost, kde jsem mel problem se otocit na posteli v leze, natoz ve stoje…

Po prvnich 2 tydnech stravenych valenim se na plazi a shanenim prace jsem obvolal svoje pribuzne a zname a vsem zvestoval onu nadhernou novinku – muzete prijet kdykoliv prijet na vikend, tyden nebo I dva a objevovat krasy Skotska dle libosti! Jeste jsem samozrejme nezapomel podotknout ze cim driv, tim lip – zaprve bylo zrovna hezky (coz je maly zazrak sam o sobe) a zadruhe tu jsou v auguste ty nej nej nej festivaly.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jake bylo ale moje prekvapeni, kdyz mi postupne od vsech kontaktovanych dosla vesmes stejna odpoved – sorry, ale uz mame zaplacenou dovolenou / zrovna nemame cas / zrovna nemame penize… Po nekolika marnych pokusech uvest neverici na pravou miru aby si uvedomili, jaka je tohle JEDINECNA prilezitost, jsem to vzdal. Na jednu stranu chapu, ze v pulce prazdnin uz je na neplanovane vylety docela pozde, ale stejne me to mrzi i za ne…

Jediny kdo nezklamal byl muj finsky znamy, ktery se dopravil az z Helsinek aby mi udelal radost a to dokonce jen na jednu noc! (ze byl zrovna v te dobe v Manchesteru se samozrejme nepocita, na to jsem uz skoro zapomel ;-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takze jeste jednou diky my Finnish friend– a doufam ze se malymu (ktery se ma narodit kazdym dnem – nebo ted uz spis kazdou hodinou) budou libit ty skotsky dudy, ze kterych jsme se oba pokouseli tak neuspesne vydat vic nez jedno kravsky zabuceni ;-) a taky ze se v Praze budou libit vsechny ty tricka, ktery jsem te donutil koupit… ;-)

Lukas Sejkora

Lukas Sejkora

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

29, Edinburgh Zoznam autorových rubrík:  The Flower of ScotlandGod save the QueenCzech …somethingsSlovaks and the others

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu