reklama

ČR - Irsko

Dnes jdu zase do Finnegans a nevím jestli se tam mám tešit, že ty Iry porazíme, nebo radši moc nerozhašovat že jsem z Čech... Hledám tedy inspiraci u fotbalových fandů a expertů a ptám se: Jak to dneska dopadne???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu


Po poslední vzrušující návštěvě irské putyky jsem se zařekl, že si dám na čas, než mě tam zase někdo uvidí, ale okolnosti tomu možná chtějí jinak a tak neuběhne ani týden a už budu zase v jámě lvové ;-) A protože se ještě neodvážím pozřít alkoholický nápoj, chtěl bych si to užít aspoň z té sportovní stránky - tak mi poraďte jestli to dneska dobře dopadne, nebo nemá cenu tam chodit a pak odcházet se svěšenou hlavou...???


Sice tajně doufám že je porazíme, ale za stávajících okolností (přece jen je to irská hospoda) by mi remíza vůbec nevadila...

Irové se totiž tak rádi perou...


Lukas Sejkora

Lukas Sejkora

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

29, Edinburgh Zoznam autorových rubrík:  The Flower of ScotlandGod save the QueenCzech …somethingsSlovaks and the others

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu